onsdag den 1. februar 2012

Dag 25

Nå, vi så på resten af Søren Børstings Afrika billeder til højskolecaféen i dag. Det var egentlig spændende nok, men som sagt er det altså ret hårdt fra morgenstunden. Så jeg holdt mig vågen ved at spille Wordfeud på mobilen mod Charlotte (det er jeg - by the way - rigtigt dårlig til! Så hvis I vil finde, så kan I jo invitere mig til et spil. Jeg hedder "fieldstream")...

Efter det havde vi brugsklaver, hvor jeg gik videre med at spille "With a little help from my friends", jeg tror nok, at jeg kan lære den til næste uge. Men de andre er så gået i gang med "Hey Jude" nu... Jeg er bare forevigt bagud med brugsklaver nu. Men i hvertfald... Da jeg gik til frokost var min guitar kommet!
Så jeg skyndte mig ned på mit værelse med den bagefter, og jeg har faktisk spillet på den (med lidt mellemrum) hele dagen. Er lige stoppet, fordi mine fingre er lidt trætte. Men gosh, hvor er jeg glad for den! Den er mega flot, og den lyder pisse godt!



Her til sidst lige et billede af vores lyskæde, som Asmus så smukt har arrangeret som et 3 tal (fordi vi bor i hus 3!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar