torsdag den 2. februar 2012

Dag 26

I dag var en lidt speciel dag, fordi lærerne skulle afholde kursus oppe i salen hele formiddagen, så vores skema var blevet lavet om.

Vi startede ud med morgensamling i caféen, og så gik mandags sammenspilsholdene og sangskriver/producerne op og øvede (det var bl.a. mig), og resten blev nede i caféen, hvor der var afrikansk tromme/rap workshop.
Men jeg startede som sagt ud med at øve med mit sammenspilshold. Vi fik spillet vores ene sang, som vi efterhånden er ved at være færdige med, bortset fra, at vi skal have vores nye medlem, Kirstine, mere ind i sangen.
Efter øveren byttede vi, så dem, der havde øvet, fik workshop og omvendt. Vi lærte en afrikansk sang, og nogle spillede på trommer og guitar, imens andre forberedte nogle små rap-stykker. Jeg spillede på koklokke, hvilket faktisk var utroligt svært. Men det er nok også bare, fordi jeg virkelig ikke har særligt godt øre for afrikanske rytmer. Jeg kan slet ikke høre sammenhængen i det, nogle gange. Det er lidt uheldigt.
Men anyway, det var i hvertfald super sjovt!

Efter dét havde vi frokost, og så var der rengøring og husmøde. Bagefter gik jeg i øver med sammenspilsholdet igen, og vi spillede vores anden sang igennem - og vi var faktisk ret produktive og kom et stykke videre med den. Så nu er vi snart klart til liniefagsugen om ca. 2 uger, hvor vi skal indspille :)

Her til aften har jeg været i en øveboks i ca. en time, hvor jeg fik prøvet min nye guitar af på forstærker. Den lyder stadigvæk super godt. Jeg er rigtigt glad for den!
Og så har vi været oppe i salen og se den "dokumentar", som en fyr ved navn René Kim har optaget heroppe i den første uge. Jeg og 2 andre var ekstra meget med og blev interviewet både heroppe men også derhjemme, før vi tog afsted. Så det var lidt underligt at se det færdige resultat, men det var også ret sjovt!
Bagefter var jeg i øver med det alternative rockband, hvor vi fik spillet mere "Save me from myself" af Carpark North. Dog manglede vi 2 medlemmer, så det var lidt mangelfuldt, men sjovt nok alligevel!

Og nu har jeg lige været i bad og sidder og skriver det her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar