fredag den 10. februar 2012

Dag 34

Nå, for lige at opsummere teaterturen i onsdags, så er det ret svært at sige, hvad stykket handlede om, men det var helt klart en masse tabuemner indenfor sex og vold, og så var det 6 forskellige historier. Personligt syntes jeg, at det var bedre end det første stykke, vi var inde og se, men stadigvæk ikke super fantastisk godt. Men det var nu en hyggelig tur alligevel! :)

I går startede jeg dagen ud med Artspace. Vi fik snakket om, hvad vi ville lave af projekter og sådan noget, og der er mange, der gerne vil lave nogle ting, som skal op på skolen. Men jeg er lidt mere egoistisk, tror jeg. Jeg har behov for at lære nogle bestemte programmer og sådan noget, så derfor er jeg ikke så interesseret i at være med til dét. Jeg fik i hvertfald sagt, at jeg er meget lun på at lave plakater og sådan nogle ting. Så i går hjalp jeg caféudvalget med at designe et billede af en kaffekop, som skal med på en plakat til caféen :)

Efter frokost og rengøring havde vi husmøde, hvor vores huslærer, Simon, fortalte os om liniefagsugen, som vi bevæger os ind i snart. Vi skal have øvet vores sange, indspillet en sang og spille en minikoncert for de andre på skolen, så det bliver ret hektisk, men jeg er sikker på, at det også bliver rigtigt sjovt!
Og så har vi fået at vide, hvor vi skal hen på turnéen. Min turnégruppe skal til Fyn. Jeg har ikke rigtigt nogen mening om det, jeg synes, at det er fint nok, men der er mange, der havde nogle forskellige steder, de foretrak. De andre skal til Nordjylland, Sønderjylland og Sjælland.

Efter det havde vi sammenspilsøver, hvor vi egentlig bare øvede vores sange. Vi skal spille vores koncert på mandag, så vi har aftalt at øve søndag aften også.

Og så var der caféaften i går, som for mig var en ret vild aften. Jeg var på scenen to gange. Første gang med min egen sang helt alene, hvilket var sindssygt skræmmende. Men folk var virkeligt søde, og jeg har fået rigtigt meget positiv respons tilbage, så jeg er virkeligt glad for, at jeg gjorde det! Senere spillede jeg et cover af "Thanks for the memories" sammen med Charlotte, hvor hun sang, og jeg spillede guitar og sang kor. Det gik også ret godt, syntes jeg!

I dag skal vi have livsoplysning lige om lidt, hvilket jeg faktisk ikke lige kan overskue. Men sådan er dét jo. Og så er der afrikansk tromme/dans og til sidst fra sang til cd... Og så er der fastelavnsfest! Wuhu! Jeg glæder mig!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar