lørdag den 4. februar 2012

Dag 28

I går var det fredag, og vi startede ud med at have livsoplysning, hvor vi fik fortalt en historie om en mand, der havde begået en forbrydelse, og så skulle vi så inddeles efter, hvor meget, vi syntes, han skulle straffes, og så skulle vi diskutere det. Det var meget interessant, men også en smule krævende, fordi folk var ret uenige.

Så havde vi afrikansk tromme/dans, hvor vi som altid spillede trommer, dansede og sang. Men denne gang havde vi afrikansk tøj på. Det var meget sjovt at prøve. Pigerne havde røde/hvide toppe og skørter på, og drengene havde nogle korte grønne toppe og bukser. Ret spøjst.

Så havde vi fra sang til cd, hvor vi egentlig bare arbejdede videre med det, vi har gang i :)

Efter aftensmaden smuttede jeg over i Larsens Lokale og så Disney Sjov med nogle af de andre. Det var mega hyggeligt, og jeg fandt ud af, at "Phineas og Ferb" faktisk er meget sjovt!
Bagefter var jeg i øveren med Elsa og Jeanett, hvor vi spillede "I Hate Myself For Loving You" af The Runaways, og det blev faktisk meget fedt! Vi skal nok også øve i morgen, når vores bassist, Frederik, kommer tilbage fra skiferie.

Bagefter var der fest i hus 1 - det var også ret sjovt! Jeg lagde mig til at sove ved 4-tiden, og skulle op igen kl. 8.30, fordi jeg havde sagt ja til at deltage i noget "Brænd igennem" kursus med nogle folk fra "Young Rolemodel Academy", som er heroppe på skolen i denne weekend.

Det var et virkeligt interessant kursus, som var vildt grænseoverskridende. Vi havde fokus på, hvordan vi fremstod, og hvordan vi var bange for at fremstå. Så vi skulle bl.a. lave nogle øvelser, hvor vi fortalte, hvordan vi lod som om, at vi var, og hvordan vi var bange for at fremstå, og så skulle vi prøve at fortælle noget, hvor vi fremstod på den måde, som vi var allermest bange for at være på. Det var virkeligt en syret oplevelse, at alle lukkede sig så meget op for hinanden og talte om meget personlige ting. Og jeg skal ellers nok love for, at de fleste af os fik adgang til tårekanalerne et par gange.
Men det var i hvertfald en super interessant oplevelse, som jeg er vildt glad for, at jeg sagde ja til!

I aften er der caféaften med "open mic", hvor man kan få lov til at gå op på scenen og fortælle en historie eller synge en sang, eller hvad man ellers nu har lyst til, for at prøve det af, som vi lærte på workshoppen. Så det bliver ret spændende! Vi må desværre ikke drikke på skolen i denne weekend, fordi nogle af deltagerne fra "Young Role Model Academy" er under 18, så festen rykker nok ned i et hus senere...

I morgen er der husarrangement med hus 1. Vi har fået at vide, at vi skal møde i salen i nattøj kl. 15, så det kan ikke blive alt for krævende. Jeg glæder mig til at se, hvad de har fundet på! :)
Ellers er der film kl. 20 i morgen aften, hvor vi skal se "The Big Lebowski" - og senere er der Super Bowl fra kl. 24 - 05, men det kan jeg sgu ikke overskue! :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar