mandag den 6. februar 2012

Dag 30

Nå, men jeg tror, at jeg vil starte fra lørdag, hvor jeg slap.

Som sagt var der caféaften med open mic lørdag aften, og det var virkeligt lige så rørende, som resten af dagen havde været. Folk gik op på scenen og fortalte virkeligt hårde og personlige ting, og sang/spillede sange, som betød noget for dem. Det var en helt speciel aften, og igen må jeg indrømme, at tårerne fik frit løb!

Efter caféen var jeg - overraskende nok - i festhumør, og jeg var lidt rundt i huse, men der var ikke sådan rigtigt gang i den, så jeg endte med at gå i seng kl. 2 eller noget i den stil.

Søndag var en dejligt afslappet dag! Jeg nød bare, at jeg kunne sove længe, og kom heller ikke til morgenmaden. Så jeg sad faktisk bare på værelset og så "The Vampire Diaries", som jeg er kommet bagud i, fordi jeg ikke har så meget tid til at se det i hverdagen. Anyway, kl. 15 var der hus arrangement med hus 1 i salen, og vi havde som sagt fået besked på at komme i nattøj.
Alle madrasserne fra madrasrummet var blevet lagt ud på gulvet i salen, og alle lå med deres puder, dyner og/eller soveposer. Det var virkeligt hyggeligt!

Vi startede ud med at blive delt op i nogle hold, og så skulle vi så op på "scenen" og tage et instrument, som ikke var vores hovedinstrument, og så fik vi lov til at høre starten af en sang, som vi så bare skulle fortsætte med at spille. Det var sindssygt komisk, fordi meget af det bare lød virkeligt spjøst. Også ret grænseoverskridende, men helt vildt sjovt. Jeg stod med to andre ved keyboardet, og vi skulle spille "I'm Yours" med Jason Mraz, det gik ikke super godt, men det var heller ikke rigtigt meningen :b
Bagefter gik vi sammen to og to, og så fik vi massage-kursus og skiftedes til at massere hinanden. Også rigtigt rart og hyggeligt! Til sidst lå vi bare og hørte noget afslapningsmusik og halvsov.

Da vi var færdige, var vi mange, som ikke rigtigt kunne få os selv til at rejse os. Så vi satte "American Pie 2" på, hvilket - for mit vedkommende - altid er et hit :) Efter filmen var der aftensmad, og kl. 20 var der filmaften igen, hvor vi så "The Big Lebowski", som åbenbart er en must-see film, som jeg aldrig har set. Den var i hvertfald ret god og sjov, syntes jeg.

Og så havde jeg jo sagt, at jeg ikke ville se Super Bowl, men jeg lå så godt, da filmen sluttede, at jeg besluttede mig for at blive. Så vi så optakt til kl. halv 1, og så kampen, som varede ca. til kl. 4. Det var en smule hårdt i starten at holde sig vågen, men det var vildt hyggeligt og sjovt, og jeg tror faktisk, at jeg har forstået lidt mere af amerikansk fodbold, end jeg gjorde før. Plus at Madonna optrådte i halvlegen, og det var virkeligt et flot show! Jeg var lidt ligeglad med hvem, der vandt, men dem, jeg sad sammen med, holdt med Giants, og det var også dem, der vandt, så det var jo fint nok. I sidste øjeblik vandt de, skal det lige siges. Det var faktisk ret spændende!

Anyway, i morges var jeg faktisk ret frisk, selvom jeg kun havde sovet 4 timer! Det gik så over, efter jeg havde været til sammenspil, som forresten gik rigtigt godt. Vi har fået noget virkeligt fedt ud af vores to sange, og vi har fået at vide, at vi skal på turné med det sammenspilshold, som spiller World musik, hvilket vil sige, at det bl.a. er Emilie og Mika fra mit hus. Så det er mega fedt!

Ellers har jeg været til pulsrum i dag, som var ret kedeligt. Det var en mand, som kom ud og fortalte om Beatles, hvilket egentlig var fint nok, for jeg kan faktisk meget godt lide Beatles, men han var bare så meget ekspert i det, at det blev lidt kedeligt at sidde og høre på i længden, fordi jeg jo ikke ligefrem er Beatles entusiast. Heldigvis var vi færdige ved 4-tiden, selvom pulsrum normalt varer til 17.15

Lige om lidt er der aftensmad, og så har jeg tjans, så jeg skal vaske op. Hurra. Så går der nok lige en time med dét. Men i hvertfald, senere skal jeg spille med Elsa, Jeanette og Frederik (som kom tilbage fra skiferie i lørdags), og så kan vi forhåbentligt få noget klar til på torsdag, hvor der igen er caféaften... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar