onsdag den 8. februar 2012

Dag 32

Hmm... Ja, hvad skete der i går?

Jo, jeg vågnede op til beskeden om, at Anne ikke havde kunnet sove og derfor havde hørt mig tale i søvne. Jeg har åbenbart først sagt "fuck dig", så har jeg sagt "mother fucker" (det er ikke så godt, at jeg bander så meget, at jeg også gør det i søvne!!!), og til sidst har jeg sagt "I'm sexy and I know it" hahahaha! Jeg har også bare den sang alt for meget på hjernen!

Nå, men til morgensamling skulle vi høre præsentation af en af sanglærerne, som hedder Anna Stengade (ja, det er Stine Stengades lillesøster), og hun spillede noget af sit musik for os, hendes nye single, tror jeg, det er, og den  var faktisk ret god, syntes jeg. Så den kommer lige ind i bloggen.


Bagefter havde jeg guitarworkshop, hvor vi snakkede om forstærkere og afprøvede nogle forskellige typer med forskellige typer guitarer og sådan noget. 
Så havde jeg frimodul, som jeg brugte på at rydde op! Fik ryddet op i skabet og faktisk bare i alle mine ting - fik sørme også støvsuget, og jeg kom af med den store kasse, som jeg fik min guitar i. Så det var sgu rart! Og så var Anne, Therese og Emilie i Roskilde i forgårs, og Anne fik købt en fin lyskæde til værelset. De fik også købt hundekostumer til os til fastelavnsfesten på fredag. 




Efter frokost havde jeg teori for sidste gang! Juhu! Og så havde jeg soloundervisning i guitar, hvor vi snakkede om, hvordan man kunne gøre det mere spændende at øve skaler, og hvordan man tog nogle forskellige akkorder og sådan noget. Så det var faktisk ret godt! 

Senere på aftenen var jeg i øveboks og øve en sang, som jeg vil spille til caféaftenen i morgen. Jeg håber, at det kommer til at gå okay! 
Og så var jeg til indvielse af hus 4's nye vaskemaskine... den holdt sådan ca. 6 timer. Jeg tror, der er en forbandelse over deres vaskemaskiner. Lidt nederen for dem, men alligevel lidt sjovt! 

Men apropos at tale i søvne, så hentede jeg en app til min mobil, som optager, hvis man taler i søvne. Den havde jeg kørende i nat, hvor jeg fik sagt "Øv, jeg troede lige, at jeg kunne gøre, så jeg ikke havde det så varmt... fuck mig" hahahaha. Det er så underligt. Men ret underholdende! 

Nå, men lige om lidt skal jeg have højskolecafé, hvor jeg ikke ved, hvad vi skal lave, men vi er heldigvis færdige med se på feriebilleder fra Afrika! Bagefter skal jeg have brugsklaver, og til sidst er der horisont. I aften skal vi i teater og se "Sex, vold, blod og snask" (ved ikke, om det er i den rækkefølge), og jeg aaaaaner ikke, hvad det går ud på, men det kan umuligt være dårligere end sidste gang! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar