lørdag den 18. februar 2012

Dag 42

Okay, jeg er igen meget bagud, så det bliver ikke så detaljeret en gennemgang af liniefagsugen, for det kan jeg ikke overskue.

Men som sagt havde vi liniefagsuge i denne uge, hvilket vil sige, at vi fik et specialskema, hvor vi kun arbejdede med ting, som havde noget med vores sammenspilshold at gøre. Og alt i alt har det faktisk været en rigtigt sjov uge, selvom det også har været virkeligt hårdt!

I mandags spillede vi koncert som de første for de andre. Koncerten skulle kun vare 15 min. Hvilket passede os fint, for vi havde kun 2 numre at spille. Jeg aner ikke, om det gik godt, for jeg kan overhovedet ikke høre mig selv, hvilket var ret irriterende (men sådan har det været for alle). Efter koncert og frokost havde vi øver, men vi var alle sammen helt smadrede, så vi fik ikke spillet så meget.

Tirsdag havde vi turnéstartup, hvor vi mødtes med det andet band, som vi skal på tour med. Vi fik fordelt opgaverne i forbindelse med turnéen, hvilket indebærer booking, tourbog (hvor der står, hvor vi skal hen og hvornår vi skal være der osv.), pressemeddelelse, hjemmeside og plakat. Jeg er sat på plakat til vores band, og en smule på hjemmesiden også.
Senere havde vi øver med gæstelærer, Anders Greis, hvor vi fik startet en ny sang lidt op. Ved dog ikke, om den bliver til noget.

Onsdag var indspilningsdag. Det var super fedt at prøve at få lov til at indspille, og vi havde nogle fantastisk dygtige lydteknikere inde over, Morten og Mathilde, så resultatet blev super godt!
Der var godt nok ret lang ventetid i forbindelse med indspilning, men det var faktisk meget hyggeligt alligevel!

Torsdag havde vi øver med vores egen lærer, Jannik, og der kom vi også godt i gang med en ny sang, som, jeg håber, bliver til noget! Det kunne være super fedt!
Senere havde vi turné fortsat, hvor vi skulle fortsætte vores opgaver med touren, men vi fik ikke lavet så meget, fordi vi ikke kunne finde på et navn. Vi har stadigvæk ikke noget.

I går var en mega afslappet dag, hvor vi bare skulle lytte til hinandens indspilninger, evaluere ugen og have en masse varm kringle. Så vi fik fri ved frokosttid, og så tog jeg et smut til Vig sammen med nogle andre. Fik købt nogle trøjer i genbrugsbutikken (det er en fantastisk genbrugsbutik! Så det er sagt!).
Og så var der fest i går aftes… Det blev lidt vildt, og jeg er ret træt lige nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar