søndag den 12. februar 2012

Dag 36

Hej! 

I fredags var der fastelavnsfest, hvor jeg og de andre piger fra mit hus (minus Emilie, som var bi) var dalmatinere/hunde, og det var ret sjovt! De fleste folk havde gjort rigtigt meget ud af udklædningen, og det, synes jeg, var rigtigt fedt! Vi startede ud med at slå katten af tønden, og så vidt jeg husker, fik vi Frederik som kattedronning (måske, det kan også godt være, at han bare fik kronen af den rigtige kattedronning) og Charlotte som kattekonge. Bagefter var der fest i caféen med fastelavnsboller senere på aftenen! :)

I går var tømmermandsdag. Jeg kunne desværre ikke sove, så jeg stod op og vaskede op. Så overskudsagtig er jeg! Og så brugte jeg et par timer i stuen med de andre, hvor vi så Tarzan, hvilket var mega hyggeligt!
Senere var der husarrangement med hus 7, som havde forberedt en quiz i caféen, som involverede en masse blandene opgaver, der allesammen havde noget med musik at gøre. Det var en super sjov og god quiz, og selvfølgelig vandt mit hold! Det skal lige nævnes, at holdene havde fået fantastiske navne som "hold op", "hold  bøtte", "hold kæft", "hold takten", "hold ud" og jeg kan ikke huske flere. Men det var godt fundet på! 

I aftes var der forskellige ting og sager rundt omkring i husene. Der var spilaften i hus 8, film i salen, gamernight i hus 1 og fest i mit hus. Så jeg var med til fest i mit hus. 

Og i dag kommer der nogen og holder foredrag om sangskrivning, og de samme skal så holde koncert i aften. Og nu er der endelig morgenmad. Så nu smutter jeg!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar