tirsdag den 31. januar 2012

Dag 24

Jeg laver totalt overspringshandling ved at skrive det her indlæg lige nu. Jeg burde øve brugsklaver, men jeg kan ikke få mig selv til at gå op i klaverlab. Dovenskaben længe leve. Så nu skriver jeg det her indlæg i stedet for.

I dag har vi haft guitarworkshop, hvor vi (igen) snakkede om skaler. Ikke vildt spændende, men meget nødvendigt at lære. Så havde jeg fritime, som jeg ville bruge på at køre til Vig, men bilen kunne ikke starte, så jeg måtte ringe efter autohjælp, som fik bilen startet, og SÅ var jeg i Vig. Jeg nåede lige tilbage til frokosten, som  blev revet væk idag. Folk må have været meget sultne.
Efter det havde jeg teori/hørelære, hvor vi snakkede om rytmer og aflyttede rytmer og skrev dem op med noder.  Og nu er der kun én gang tilbage med teori/hørelære, før vi selv kan vælge, om vi vil fortsætte med det eller lave noget andet i stedet. Jeg tror ikke, at jeg fortsætter. Det er simpelthen for kedeligt.
Så har jeg været oppe i en øveboks og larme lidt, og været til aftensmad og oprydning efter aftensmaden. Jeg ville have haft et USB-stik i kiosken, men dem havde de desværre ikke. Så købte jeg noget balsam og noget slik i stedet for.

Og nu sidder jeg hér... Og skal op og øve brugsklaver, når jeg får taget mig sammen. Kl. 21-23 skal jeg øve med Jeanett og Elsa, så jeg kommer sent i seng. Til gengæld sover jeg sikkert godt i nat så...

Og så kan jeg ikke huske, om jeg har skrevet, at jeg har købt en ny guitar? Nå, men det har jeg altså. Bestilte den fra 4sound (tidligere Aage Jensen) i fredags eller sådan noget, og jeg har lige fået en mail om, at den blev sendt i dag. Så nu kommer den nok snart herop med posten! Jeg glæder mig! Elsa har en nogenlunde magen til, som lyder helt fantastisk. Det er en western guitar, som er en akustisk guitar, der kan sættes til en forstærker.

Er den ikke bare smuk?

Nå, men nu må jeg hellere smutte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar