lørdag den 14. januar 2012

Dag 7

Haha, den der idé med at skrive tallet på dagen i overskriften får det bare til at se ud som om, jeg er i fængsel! Men okay, jeg kan ikke blive ved med at finde på gode titler, så det er nu engang bare sådan, det er :)

Jeg har ikke så meget at sige i dag. Introfesten var rigtigt sjov, og jeg er ret så træt i dag. Jeg gik i seng ca. kl. 5. Hurra. Før festen havde vi teambuilding udenfor, hvor vi lavede en masse forskellige teambuilding opgaver osv. og det var ret sjovt. Men også ret hårdt - og pisse koldt! Så havde vi festmiddag med marinerede rejer til forret. Til hovedret fik vi noget kalvekød med stegte rodfrugter, og til dessert fik vi pæretærte med noget creme fraise (staves det sådan?). Det var ret godt :)
Så gik vi op i salen, hvor vi fremviste vores forskellige præsentationer. Alle havde lavet noget rigtigt sjovt, så det var cool! Og så var der fest med snak, dans og druk.

Og jeg har fundet nogle flere billeder fra de seneste dage:

Fra den første dag med navneleg :)

Fra vores gåtur til stranden.

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til I har det skønt :'*

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har vi. Det havde vi ikke så meget på vores gåtur... Udover Asmus, men det er en længere historie (og det forkerte billede).

      Slet