mandag den 30. januar 2012

Dag 23

Startede første dag i ugen ud med at være rigtigt træt, selvom det var de andre piger i huset, som først var gået i seng kl. halv 3... Uretfærdig verden, vi lever I :b Nå, men ellers startede vi dagen med en sej morgensamling, hvor baslærer Jannick havde præsentation og spillede en fed bas-version af "Jeg ved en lærkerede" sammen med Frederik og Kristoffer på henholdsvis el- og kontrabas. Det var super tjekket!

Så havde vi sammenspil, men vi fik ikke spillet så meget, fordi folk skulle have taget aftryk til nogle ørepropper, som vi havde mulighed for at købe, hvis vi ville det (men det ville jeg ikke, for det kostede 1200,-). Og så har vi fået en ekstra sanger på vores hold, Kirstine, som ankom til højskolen i går og skal gå her resten af opholdet. Spændende! :)

Til frokost havde vi filmudvalgsmøde, hvor vi blev enige om, at vi på søndag skal se "The Big Lebowski", som åbenbart skulle være ret sjov!
Efter frokost havde vi pulsrum, som i dag stod i dansens tegn. Så vi blev delt op i to grupper, som så henholdsvis først skulle ned i caféen og danse linedance, og lave vores egen dans, og derefter op i salen og danse lancier (og omvendt). Det var faktisk ret sjovt, selvom jeg godt kunne have undværet en ekstra gang lancier i mit liv, må jeg indrømme!

Efter aftensmaden var jeg hurtigt i øver med Charlotte for at kigge på noget, som vi måske skal optræde med til næste caféaften. Og så skulle vi afsted til Nykøbing med bus for at se teater.
Det var sgu ikke noget at råbe hurra for, må jeg blankt erkende. Det var tre spanske mænd, som spillede guitar og spillede idioter. Humoren var mega plat, og de prøvede alt for meget på at være sjove. Det fangede mig ikke rigtigt. De var dygtige nok til at spille hurtigt på guitar og kaste rundt med guitarerne og sådan nogle ting, men det var så også dét... Men udover selve stykket hyggede jeg mig fint med de andre, så den del var meget sjov :)

Og nu sidder jeg i min seng og drikker te. I morgen har jeg guitarworkshop og teori/hørelærer, så jeg smutter nok til Vig en tur, fordi jeg kan! :)

2 kommentarer: