torsdag den 19. januar 2012

Dag 12

Oh well... Jeg var syg igen i går, så jeg missede højskolecafé og brugsklaver. Til gengæld var jeg til horisont, fordi jeg fik det bedre i løbet af dagen. Det var fandme underligt - men på den gode måde! Vi havde en vikar, som hed Arne Würler (I know, totalt stereotypisk!), og han var også ret "Arne-agtig". Vi så en film omkring protestmusikerne i 70'erne (som han havde været en del af), og det var ret spændende... (Og seriøst rystende, hvordan mange folk ikke anede en skid om, hvad der foregik i politik og bare sagde ja til alt muligt pis... eller... ja, EU... Men ANYWAY...)

Så så jeg resten af en gyserfilm, der hed "Insidious", sammen med nogle af drengene. Den var fandme uhyggelig (du!). Og så gjorde det det heller ikke bedre, at Mika syntes, at det var fantastisk at sidde og forskrække mig! Nå, men udover det var den faktisk meget god! :)

Ellers var jeg ovre og jamme med de awesome folk, som jeg skal være i alternativt-rock band med (dvs. der hvor vi spiller ting som Linkin Park og Nephew osv...) og det var ret nice! Vi er bare 3 guitarister, så vi kommer til at skifte lidt mellem at synge og spille guitar. Jeg tror nok, jeg starter med at synge med... De to sange, vi skal spille indtil videre, er "Save me from myself" med Carpark North og "In the shadows" med The Rasmus.

Efter dét var jeg ovre og spille lidt med Charlotte i en øveboks. Også en herlig ting med lidt akustisk guitar engang i mellem!

Jeg sov først ret sent, fordi jeg havde sovet om formiddagen. Det var lidt irriterende...

I dag har jeg haft Artspace. Vi lavede ikke så meget, fordi det var sådan noget introduktion. Vi lavede nogle manipulationer i photoshop til sidst, hvilket var ret sjovt. (Men også ret enkelt indtil videre) Jeg havde en fest alligevel, må jeg sige. Simpel men god humor.

Lige om lidt er der rengøring og husmøde, og senere i dag skal jeg øve med mit sammenspilshold :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar