tirsdag den 17. april 2012

Dag 101

Nu vil jeg prøve at komme i gang igen med at opdatere jævnligt her i bloggen. Men lige nu skriver jeg faktisk bare, fordi jeg ikke har noget andet at lave. Jeg har faktisk ikke rigtigt så meget spændende at berette om.

I går havde jeg sammenspil, hvor vi desværre manglede trommeslager, men vi fik alligevel stort set færdiggjort en sang og startet en ny op. Så det skrider hurtigt fremad! Efter frokost havde vi teambuilding i sammenspilshold, hvor vi var udenfor og skulle løse en masse opgaver sammen. Det var ret koldt, fordi det blæste, men ellers var det ret hyggeligt :) Mit hold kom på en delt 4. plads med worldholdet, Kompas Forstyrrelse, som vi skal på tour med! Meget sjovt. 
Bagefter så jeg film med Koala... faktisk resten af dagen, så det var en produktiv dag (ahem...), men hyggeligt var det da! :)

I dag har jeg faktisk næsten ikke lavet noget. Jeg var til morgensamling, hvor vi så noget af en film på youtube, der hed "Life in a day", hvor en masse forskellige folk fra rundt omkring i verdenen har filmet deres liv på den samme dag. Den så faktisk meget spændende ud, men vi kunne ikke nå at se så meget, desværre. 
Bagefter var der guitarworkshop, men jeg kunne ikke rigtigt overskue det, og så havde jeg fritime, og så havde jeg soloundervisning, og desværre var bifagssang blevet aflyst. Så jeg har faktisk ikke lavet det helt store i dag. 

Efter aftensmaden øvede jeg en time med mit sammenspilshold - nu med trommeslager! Og det gik faktisk ret godt. Så det var nice. Og så har jeg lige været til højskoleaften, hvor vi havde besøg af en jazz-trio, som spillede koncert. De var skam dygtige nok, men jazz er bare ikke mig, så jeg må indrømme, at jeg ikke syntes, at det var særligt spændende... 

I morgen har vi besøg af nogle fra konservatoriet, som skal spille koncert til højskolecaféen i morgen tidlig. Og om aftenen holder vi jamaften. Så der sker lidt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar