mandag den 12. marts 2012

Dag 67

Så kommer der en lille update fra weekenden, imens jeg har pause! :)

Som sagt var der cocktailparty i fredags, og det var rigtigt hyggeligt. Mit hus havde mojitos med, og så var der nogle ukendte drinks og cosmopolitans. Virkeligt lækkert! Drengene havde haft en stripper og alt muligt gøgl, hvilket jeg er ret glad for, at vi ikke havde. Kan virkeligt ikke se det fede i strippere, men ja ja... Lad dog børnene. Ellers var det som altid en god aften. Jeg hyggede mig i hvertfald! Desværre fik jeg drukket lidt for mange drinks, tror jeg. Jeg kom i hvertfald først sådan rigtigt i seng kl. halv 7, fordi jeg faldt i søvn i vores sofa i stuen.

Lørdag var der husarrangement med hus 5, som havde forberedt Roskilde Festival. Så hvert hus skulle lave en camp i salen, og så skulle vi udføre nogle forskellige opgaver, som at lave en hat, badebukser, spise makrel på tid og "nøgenløb". Indimellem var der også underholdning i form af hus 5, som først spillede et nummer af Mew (og respekt for dét, for det er fandme svært at spille!) og senere spillede et nummer af Bruce Springsteen (fordi de begge skal spille på årets Roskilde Festival). Til sidst fik vi kåret en vinder, og mit hus kom på en 3. plads (yay!), hus 4 vandt og vandt en overlevelsespose med alverdens ting, man skal bruge på Roskilde, samt den store ære at bære vores fane til DRH-camp på den rigtige Roskilde Festival! :)

Det var et super fedt arrangement, som virkeligt fik folk i stemning, selvom vi allesammen havde tømmermænd. Om aftenen så vi "Hercules" i salen, hvilket var virkeligt fedt! Bagefter så vi "Pocahontas", men er faldt jeg desværre i søvn. Derefter var jeg nede hos Koala og se en gyser, der hed "1408", som handlede om et hotelværelse, hvor folk døde, når de boede på det. Mega creepy film, faktisk!

I går havde jeg faktisk overhovedet ikke noget. Jeg så "The Hangover", som jeg købte i Super Brugsen forleden. Den var faktisk ret god og mega sjov. Bagefter så jeg "The Vampire Diaries" med Anne. Og om aftenen var der film, hvor vi først så "Hitlers Elite", som var ret barsk men også rigtig god! Bagefter så vi "Klassefesten", der var ret langt ude, men også meget underholdende. Kunne desværre ikke lette min røv fra salen før kl. halv 2, så jeg er ret smadret idag.

Men i dag har faktisk også været en god dag indtil videre, for vi har haft sammenspil og har fået Mika med på trommer, fordi han alligevel skal med på vores tour med worldholdet. Det fungerede ret godt at have ham med, så det var en god øver! :)

Lige om lidt skal vi have pulsrum, hvor der kommer en tyrkisk kvinde og skal spille noget musik for os, så det bliver spændende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar