fredag den 9. marts 2012

Dag 64

Wow, det er 2 uger siden, jeg sidst skrev noget. Nå, men jeg kan ikke huske det hele, så det bliver bare sådan lidt overall.

Sidste weekend skete der ikke så meget på selve højskolen, idet der var hjemrejseweekend. Jeg tog hjem om torsdagen og havde Anne, Esben, Thomas og Koala med i bilen. Det var ret hyggeligt, fordi vi først tog hjem efter aftensmaden, hvor vi kun var 12 eller deromkring. Fredag var jeg hjemme i Hvidovre og var ude og shoppe med Nina, hvilket var super hyggeligt. Lørdag og søndag var jeg hos Nannakat i Kalundborg sammen med Nannabob, hvilket også var super hyggeligt. Vi havde filmmarathon, hvilket nok er lidt typisk os, men det var fedt alligevel :) Søndag aften var der filmaften, hvor vi så "Fargo" og "Bodyguard", som var 2 film, der til andre filmaftener var blevet aflyst.

Nå, men i løbet af denne uge har det været meget underligt på mit sammenspilshold, fordi vi startede mandag med at miste både vores guitarist og trommeslager. Guitaristen, Nicklas, valgte at skifte hold, og trommeslageren, Jesper, havde nogle økonomiske problemer, som gjorde, at han ikke kunne gå her længere. Så vi har været lidt på bar bund, men fik alligevel gang i et nyt nummer i mandags i samarbejde med vores gæstelærer, Mads. Vi har rykket rundt, så vores keyboardist, Christoffer, spiller bas på sine keys, og vores bassist, Mads Bjørn, spiller guitar, og så mangler vi en trommeslager.

I går var der torsdagscafé, hvor jeg optrådte med Elsa, Jeanett og Frederik (Vi hedder The Beef is Awesome) med en sang, som jeg har skrevet, og som vi har lavet lidt om. Men jeg syntes, at det gik godt, og alle de andre var som sædvanlig også rigtigt gode! :)

I aften er der cocktailparty for pigerne, imens drengene laver et eller andet drengerøvshalløj, og så skal vi mødes allesammen kl. 23 i caféen og feste videre sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar